Mainos
Sulje
 |
Sivu 9 Yht. 11
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
Partava
|
Ui hitsit! :O Mistä sie olet tuollaisia löytänyt? Harmi, että meikäläisen hiukset ovat vähän liian lyhyet pinneille ja pampuloille... :'D Mutta muuten olisin iloinen tuollaisista.
E. Ai niin, SobiMoppi! Mulla on sulle kämäinen kuvanen tuolla Taide-osiossa. 8)
_________________ Ponyvillen pelle on kehissä.
|
| Tor Maa 22, 2012 7:16 |
|
 |
SobiMoppi
|
H&M vaatekaupasta, lasten osastolta tietenkin. Ja käväisempäs katsomassa kuvaa nyt.
_________________ Sobin seuralaisena matkaa
Coffee Grind
---
Coffeen ask blogi
|
| Tor Maa 22, 2012 7:55 |
|
 |
Partava
|
Täytyy käydä joskus vilkaisemassa H&M:ssa. Ihan vain ihmetelläkseni niitä. :D
Hitto, kun tänään oli liikuntaa ja ihanainen "piiptesti". No kyllä mulle tuli ainakin taulukon mukaan "välttävän" kunnon pisteet. En olisi parempaa osannutkaan odottaa...
Nukuin pommiin hyvin suuresta syystä, nimittäin näin unta, jossa olin kuvitellun ystäväni kanssa jossain puistossa leikkimässä Pokémonien kanssa. Unen maailmassa oli zombieita ja ne eivät päässeet tällaisille leikkipaikoille. Kuitenkin, yksi pääsi sinne, missä minä ja "ystänäni" olimme. Kahmaisin Pokémonit syliini, nappasin meidän puhelimemme ja yhden pienen ikonin käteeni, ja lähdin juoksuun. Juostuamme vähän matkan päähän näimme, kuinka yksinäinen zombie halusi vain leikkiä kanssamme (hitto, mä alan kohta pillittää sen yksinäisyyden takia). Lopulta otimme sen mukaamme ja siinä unessa tämä ystäväni kyllä taisi kadota jonnekin taustalle ja Luna ilmestyi.
Siinä sitten Lunan kanssa mietittiin zombieongelmaa.
Se... oli parhaimpia uniani pitkään aikaan. Edellinen uneni oli painajainen zombieviruksen leviämisestä, joten tällainen kiltti zombie oli aika kivaa vaihtelua. :D
|
| Per Maa 23, 2012 1:53 |
|
 |
Roll
Pomo
|
Ahaha, tuo Partavan uni kuulostaa kyllä todella mainiolta! :D Ja randomilta, itse näen myös tällaisia sekasikiöunia joskus. Eräs hauska oli sellainen, jossa oli syystä tai toisesta pukeutunut valkoiseen smokkiin ja minulla oli lentävä luuta! Kaupungissa jossa olin vierailulla oli parhaillaan jokin toritapahtuma, ja yhdessä kojussa myytiin yli metrin pituisia piparminttutankoja. Minulla ei ollut rahaa, joten nappasin sitten yhden mukaani ja lensin luudalla pakoon johonkin kellotorniin. :'D Se jatkui vielä tuostakin muistaakseni... Joka tapauksessa, tämän luokan unia tulee nähtyä toisinaan, mikä on ihan kivaa! Valitettavan usein näen myös unia, joissa minua jahdataan tai joissa minut saatetaan hengiltäkin saada. u___u Rakastan unissa lentämistä yli kaiken, tosi sääli vain että useimmiten lentounet on samalla niitä jahtaamisunia, joissa minun on koko ajan pakko lentää pakoon henkeni edestä, haha...
Mutta heeei, se unista. Kun kerran tässä nyt olen, utelenpas viikonloppusuunnitelmianne! Minulla taitaa olla tiedossa tavallinen viikonloppu kolmen kissani kanssa. Tapellaan ruuasta ja käydään lyhyillä kävelyillä. C': Niin, ja tietenkin varmaan tulee ropetettua täällä sekä muissa paikoissakin. Jostain syystä olen viime aikoina ollut hurjan inspautunut eräästä Pokemon-aiheisesta ropesta. |D En muista hehkutinko asiaa jo, joten jätän sen nyt sikseen!
_________________ Rollin mukana kulkee:
Feather Dream
Everything will be OK in the end. If it's not OK, it's not the end.
|
| Per Maa 23, 2012 2:51 |
|
 |
vilinder
|
Jaa että viikonloppusuunitelmia? Ostin Saints Row 2:n gamersgaten alesta ja ajattelin perehtyä sitten siihen. Oman pelihahmon editointimahdollisuudet ovat pelissä kieltämättä ihan omaa luokkaansa (siitä puheenollen tässä oma ganstan irvikuva). Itse peli on sitten vähän niin kuin GTA, joskin tarinansijasta pääosaan nousee vapaa sikalu ja häröily anarkistisessa kaupungissa jossa jengisota riehuu valtoimenaan. Hyvä esimerkki pelin päättömyydestä on COPSia parodioiva sivutehtävä, jossa pelaajan on pysäytettävä rikolliset poliisiksi tekeytyneenä mahdollisimman väkivaltaisella tavalla ("Flamethrower is a standart issue to you guys, right?"). Ihan mukavaa sekoilua joskin ottaisin sen kanteen leimatun ikärajan aika vakavasti tämän kanssa.
Toiseksi sain sitten Art Spiegelmanin kehutun Mausin luettua, ja kyllä täytyy sanoa että on varsin omaleimainen sarjakuva, joka on kaiken arvostuksensa ansainnut. Seuraavana pitänee perehtyä Neil Gaimanin Sandmaniin, tällä kertää ihan alkuperäiskielellä.
_________________ Hahmoni, Deducticus Law, Snarkley B
"Come in here dear boy, have a cigar, you'll gona go far!" -Pink Floyd: Have a Cigar
|
| Per Maa 23, 2012 3:04 |
|
 |
koivunlehti
|
Kokeisiin lukemista kuuluu tämän immeisen viikonloppuun. Olen ollut niin mahdottoman laiska, että olen jättänyt esseitä ja kuvataidetöitä tekemättä, että meinaan hajota tämän työmäärän edessä. Tälläkin hetkellä yritän vääntää esseetä musiikin ja itseni suhteesta josta tulee hyvin, hyvin lyhyt.
Ja vielä kun kaikki reaaliaineiden kokeet tulevat heti viikon alussa, mutta kuvataidekokeiden (joiden koetilaisuuksissa ei tarvitse tehdä mitään erikoista) vasta viikon loppupuolella, joten kiire tulee lukea peräkkäisinä päivinä.
_________________ Mukana kulkee Strawberry Ribbon
|
| Per Maa 23, 2012 3:16 |
|
 |
Partava
|
Omat suunnitelmani ovat vähän köyhät; menen huomenna yhteen nuortenryhmään iloitsemaan sen olemassaolosta, sunnuntai taas kuluu varmaan koneella hilluen.
Ja Koivunlehden kuvistöistä ja kokeista tuli mieleen, kun jakso vaihtui ja sitä ennen minä pentele en ollut tehnyt itsearviointeja töistäni (niin kuin meillä on tapana tehdä ennen jakson vaihtumista, jos tulee numero), kun olin ollut poissa kuvistunneilta, kun oli jokin kulttuurikurssi eri aineessa, jonka takia sitten oli kaikenmoista ohjelmaa. Kukaan ei tämän lisäksi kertonut, että pitäisi palauttaa kuvisvihkot opettajalle kera niiden arviointien, joten multahan puuttui ne kaikki, kun olen sellainen viimetingassa kaiken tekevä. Noh, onneksi opettaja oli niin ihanan armollinen, ettei laskenut numeroani, koska kertoi minun olevan sen verran hyvä oppilas, en ollut saanut tietää vihkon palauttamisesta ja me olimme nähneet hurjasti vaivaa kavereideni kanssa yhden työn eteen. 8) Onneksi!
Ja Koivunlehdelle siis onnea kokeisiin ja esseisiin ynnä muihin!
|
| Per Maa 23, 2012 6:32 |
|
 |
vilinder
|
Onpas tylsä perjantai-ilta Kaikki tuntuvat olevan jossain muualla eikä ketään tunnu olevan hereillä (ainakaan siis netinpuolella).
"Come in here dear boy, have a cigar, you'll gona go far!" -Pink Floyd: Have a Cigar
|
| Per Maa 23, 2012 7:08 |
|
 |
Partava
|
On kyllä hivenen kuollutta. Naamakirjasessakaan ei ole ketään, mutta se nyt ei minua yllätäkään. Suatana kun kaikki ovat perjantaisin jossain rellestämässä ja nauttimassa elämästä. Meikäläisen tämän päivän elossa olemisen todiste oli se, että menin porukoiden mukana kauppaan ja ostin korvikset. Nyt on taas nappikorvakoruihinkin lukot, kun olivat mokomat kadonneet aikapäiviä sitten...
Ja ärsyttää, kun liityin Colordogsiin, kun luulin sen olevan jotenkin aktiivinen käyttäjämäärän takia. Mutta kappas - se pentele on kuin autiomaa. Ei tule elämää vastaan oikein milloinkaan.
|
| Per Maa 23, 2012 7:20 |
|
 |
SobiMoppi
|
Omiin viikonloppusuunnitelmiin kuuluu lähinnä siskon kanssa Glee-fanitus. Yksi jakso kolmatta tuotantokautta katsomatta. Tänään katsottiin kaksi jaksoa ja hupsista sentään siinä menikin koko päivä. (Ensin tuli TV:n korjaaja ja sen jälkeen piti mennä kauppaan.) No, myönnetään että viimistä kappaletta tuli katsottua hieman enemmän kun se yksi kerta. :'>
Huomenna luultavasti katsotaan sitten se viimeinen (ja mahdollisesti konsertti?), ja tottakai sitten itse katson illemmalla uuden ponijakson.
Ai niin, pitäisi venäjän kokeen uusintaankin lukea.. No, jossain vaiheessa kai sitäkin ehtii...
Coffee Grind
---
Coffeen ask blogi
|
| Per Maa 23, 2012 9:03 |
|
 |
Nweeky
|
Minulta nyt taitaa jäädä viikonloppu vähän väliin samantapaisesta syystä kuin koivunlehdellä. Tätäkin suurempaa kirjallisuustyötä varten oli varattuna melkein 2kk aikaa ja mitenköhän näin, että jätin sen viimeiseen viikonloppuun. Olen istunut tässä koneella koko päivän lukemassa niinkin mielenkiintoisia artikkeleita kuin "Criticality safety analysis of the accelerator transmutation waste system", "A source efficient ADS for minor actinides burning" jne. Onneksi kestän ruuduntuijotusta, muuten tästä ei tulisi mitään. Enkä uskalla mennä meseen kun jään sinne kuitenkin kiinni (Roll ja Vilinder kun ovat kuitenkin siellä, yrittäkää olla vähemmän koukuttavia=P)! Yritän kuitenkin olla laahaamatta jäljessä peleissä jos vastauksia tulee.
Tuota huomisen ponijaksoa on kyllä tullut odotettua. Ja John De Lancien ilmoitus vielä kruunasi poniviikon.
_________________ Ponikoneita kyhäilee Camareo
|
| Per Maa 23, 2012 10:44 |
|
 |
SobiMoppi
|
Oooi, sisko löysi pihalaatikosta vanhan ponini. Aika pahassa kunnossa oli ( Kuten näkyy), mutta kukapa ei olisi monen vuoden pihalla lojumisen jälkeen. Tietysti pesin ja hoivasin sen hiukset ja tässä tulos:
Nätti tuli. <3
Coffee Grind
---
Coffeen ask blogi
|
| Sun Maa 25, 2012 2:00 |
|
 |
koivunlehti
|
^ Pesunkestävänä ponikeräilijänä haluaisin kysyä minkä maalainen poni on. Ripset näyttävät mustilta ja hieman sottaisilta, mikä voisi kieliä tuon olevan erimaalainen kuin useimmat muut Kiinassa ja Hong Kongissa tehdyt. Lukeeko kavioissa mitään?
Nätti Butterscotch kyllä on. <3 Ja hyvin pesty kaiken lisäksi.
|
| Sun Maa 25, 2012 3:01 |
|
 |
vilinder
|
Eikö tuo olekkaan Posey? Minusta tuo väri ja cutiemark viittaavat enemmän siihen?
|
| Sun Maa 25, 2012 3:15 |
|
 |
koivunlehti
|
Butterscotch ja Posey (Fluttershyn esiäiti). En kyllä enää ole yhtään varma mikä tuo poni edes on. 0_0 Nyt tarkemmin tarkasteltuna peffamerkit eroavat toisistaan valtavasti.
|
| Sun Maa 25, 2012 4:22 |
|
 |
|
|
Kellonaika on nyt Per Tou 24, 2013 6:38 | Kaikki ajat ovat GMT
|
Sivu 9 Yht. 11
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Hanki sinäkin ilmaiset kotisivut, ilmainen foorumi tai blogi
|